alpinanneesi Oğlum tutanarak ayakta duruyor kullanayım mı yoksa yürümesini geciktirir bırakalım mı kullananlar yorum yapabilir mi
Meri-Mel alpinanneesi 1 yaşına kadar kullandık sayılır ama acil durumda koydum tuvalet gibi kapı açmak ya da yemeğin suyunu koyana kadar gibi 8. Ayda başlamıştım 😶
Minnakordek alpinanneesi kesinlikle bırak kız evlenene kadar bindirecen mi çocuğu🤣🤣🤣 şaka bı yana çok tehlikeli çünkü tutunarak kendini atar veya düşme olayları olabilir hemen bugün o yuruteci imha et
gokceokur alpinanneesi 11 aylık 1 aydır emekliyor tutunup kalkma sıralama var 8.aydan beri.ben çok kullanmıyordum hâlâ daha kullanmiyorum.bazen yürümek istiyor elimden tutup belimde fıtık var iki büklüm olamıyorum o zamanlar koyuyorum 15 dk zor duruyor.
alpinanneesi Meri-Mel benim de 1 yaşına girecek ayakta duruyor acaba onu tembelleştirir mi diye kaldırsam mı düşündüm bende zorda kalınca koyuyorum dediğiniz gibi
alpinanneesi Minnakordek sürekli koymuyurum nadir ayakta durmaya başlayınca yürümesini yavaşlatırım diye sormak istedim kaldırıcam sanırım
Minnakordek alpinanneesi o tutunuyorsa yakında yürür canım yürüteç bu aşamada çok tehlikeli kaldır bence zaten kazalar da bı saniyelik oluyor Allah korusun
buseerdm alpinanneesi yürütec doktorlar tarafından önerilmiyor yürüme arkadaşı tarzında bisey alsanız daha iyi olur bence