Herkese iyi akşamlar kafam o kadar karışıkki sizlerinde fikirlerini merak ediyorum. 2 yasına yeni girmiş bebeğim var. İşlerimden dolayı Ayın 1 haftası yurtdışında oluyorum bundan dolayı 7 aydır evimde bakıcım vardı ama tahmin edersinizki baska bir iş bulup bir günde aniden gitti haliyle bende ortada kaldım. Şimdi baska bir gelen bakıcıya nasıl güvenip alışıp cocuğumu bırakacağım onuda bilmiyorum. Evimin yakınında montessori kreş var oraya mı versem diyorum. Tabi evde bakıcı olması ev işlerinide yardım demek oluyor bir yandan. Siz olsaydınız kreşe mi verirdiniz yeni bir bakıcı mı bulurdunuz?