Kaderuzbas benim oğlumda yoğum bakımda kalmıştı mr çekilmişti küçük bir kanaması vardı ama oda bebek hareket ettiği için olabilir kendiliğinden geçer dediler hemen hemen aynı görünüyor sonuçlar yinede yanlış yönlendirmek istemem herşey normal görünüyor şuanda oğlumdada bir sıkıntı kanama vs kalmadı Rabbim hayırlı güzel sonuçlar almanızı nasip etsin inşallah 🙏