DrkAyz Ilkheycan23 1 saat hatta yarım saat arayla uyandığını biliyorum gece 10 kere kalkıyorduk tam bitti diye sevinirken grip oldu şimdi de burnumuz akıyor diye 2 saat arayla uyanıyoruz 🥹
gokceokur Ilkheycan23 ay ben 10.ayda derbeder olmuştum şuan 10 ay 28 günlük 1 haftadır rahatım çok şükür.bebegimi taniyamamistim nerdeyse.