Mives123 Merhaba elimde hiç kullanılmamış etiketli bebwk kıyafetler var ihtiyacı olan bi baksın derim. Herşey bu kadar pahalıyken işinize yarayan bileyşer çıkar ### !
Ozooo Mives123 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
oglumherseyim_ Mives123 Herşey bu kadar pahalıyken demişsiniz ama sizde zaten sıfır fiyatına satıyorsunuz umarım alıcı olur 🥴
nescafebagimlisi Mives123 ana sayfada sol üstte 3 çizgi var oradan resim yükleye tıklayıp yükleyip kopyala yapın sonra buraya gelip yapıştırın
Usnac1995 Mives123 canım çok pahalı değil mi ya 😢 ben kuponlarla lcw den ne güzel takımlar aldım 180 tl ye. Hemde marka en azından kaliteli çıkıyor
Mives123 Usnac1995 yani bnmde mağazadan kalma elimdekileri satıyorm ama normal satısın altına yazdım yinede yardımcı olucam cnm fiyatlarda
Mives123 Cihangiriinannesii Normal satısın altında yazıyorum elimde kalanlar çıksın diye . Yinede veremeyecekler için yardımcı olucam fiyatlarda
Usnac1995 Mives123 Ben bu yüzden hiç bebek mağazalarına gitmem, hep markalardan alıyorum daha ucuza geliyor. Üstte kalsın postunuz inşallah güzel fiyatlara satabilirsiniz. İyi satışlar ❤️