Merhaba güzel anneler. Bebişim 11 buçuk aylık. Ek gıda konusunda tıkanıp kalıyorum. Kahvaltı yapmayı sevmiyor. Kaç kez yumurtayı farklı çeşitlerde sundum yemiyor direkt ağzından çıkarıyor. Peynir keza öyle. Pankek yapıyorum 1 tanesini anca yediriyorum. Bulamaç yapıyorum kırk takla atarak yiyor ama her gün de bulamaç olmuyor. Artık büyüdü her şeyden yesin tadını bilsin istiyorum. Öğlen meyveli yoğurt türü şeyler akşam da sadece çorba içirebiliyorum. Çorba konusunda çok yaratıcı oldum içine neler katıyorum neler vitaminini alsın diye… ama böyle nereye kadar. İnstada annelerin hazırladığı tabaklara özeniyorum. Normal yemek yiyor bebeler bu aylarda ya 🙄 pütürlü yeme sorunumuz da yok en başından beri pütürlü verdim her şeyi. Meyveyi falan eline alır yer. Velhasıl artık tıkandım kaldım. Farklı önerileriniz varsa lütfen paylaşın ne yedirebilirim bu çocuğa ben? 😓