Ozgetfkc sizi korkutmak istemem ama katı gıdalara en yakın zamanda alışması gerekiyor. 4 yaşına kadar katı gıda yemedi çocuğum. Neler çektiğimi sadece ben bilirim. Doktora götürdüm defalarca, inanın doktorluk değil bu durum. Doktorun yapacağı bir şey yok. Çünkü bu durumun bi ilacı vs yok. İnşallah en yakın zamanda yer çocuğunuz. Bol bol teklif edin bisküvi falan verin. Allah yardımcınız olsun.