Edaclp Bebeğim ek gıdaya başladı ilk defa bu kadar uzun süre yapmadı kakasını osmolok şurup kullanan var mı masaj yaptık zeytinyağı verdik çorba içirdim kabaklı ama yine fayda etmedi osmolok şurup verdim şimdi kaç güne etki eder
yamis22 Edaclp ek gıdaya geçiş dönemlerinde 5 güne kadar normal kabul ediliyor canım doktorum öyle demişti. Bol sıvı ver, kayısı püresi vs vs… Yavaş yavaş alışıyorlar
Elistos1 Edaclp ben bal kabağını ve 2 adet kayısıyı buharda haşlayıp muhallebi yapıp veriyorum çok iyi geliyo günde 2-3 kere kakasını yapıyo deneyebilirsiniz