Reflüsü olabilir. Yenidoğanlarda mide kapakçığı tam gelişmemiş oluyormuş ve sıvı beslendikleri için yedikleri geri geliyormuş. Az az sık beslemek, beslendikten sonra biraz dik tutmak ve yatırırken yatağının biraz yüksekten alçağa doğru eğimli olması gerekiyor. Biz reflü yatağı almıştık. Eğer kilo alımını engellemiyorsa ilaca gerek yok demişti doktorumuz.