Nacafa DilekGunes eşim komando değil ama komandolar extra para almıyorlar mıydı ya görev parası falan?
zehrashnn DilekGunes benim eşim de piyade komandoydu iki ay önce bıraktı ama 4 sene boyunca böyle bir şey duymadım ama maaş bordrosunu kontrol etmek en doğrusu olur
mirayyldrm19 DilekGunes Öyle bir sey yok diye biliyorum iki senedir başka bölümde eşim ama ondan önce komandoydu şimdi de komandolarla çalışıyor hiç öyle bir sey demedi