paralelevrendemutlu MiRRannra 9 aylık ve bende hiç istemiyorum. Oyunda yapsam, sohbette etsem ne yaparsam yapayım asla yemiyor, etrafa atıp atıp oyun yapıyor, avucunun içine alıp eziyor, tükürüyor… Ay neler neler
Eloooooo Ben de sevmiyorum artık ya çünkü yemiyor heves edip neler neler denedim yok yemiyor. Hayır sosyal medyada herkesin çocuğu yiyor ne güzel benimki niye yemiyor anlamıyorum. MiRRannra
Sevvl MiRRannra hayır bende saat yaklaştıkça geriliyorum yedırırken ağlıyorum 11 aylıklar nefret edıyrılar yemekten
Azra41 paralelevrendemutlu 16 aylik olcaz ağzında tutuyor ye kızım diyince kafa salliyor 😅🤣🤣 lsjshshs cildircam az kaldı hahahaha
MiRRannra Eloooooo sosyal meydandakilere hayret ediyorum Allahım diyorum bu çocuklar şaka mı diyorum maşallah diyimde ama öyle heves ediyorum hepsi tombul tombul hepsi iştahlı yiyor
morlu_baby MiRRannra ben çok seviyorum 🥲 cok sabırlı biriyimdir elimden hiç bir bebek kurtulamaz o derece diyim yediririm bir şekilde . Kızıma buyuk bir zevkle yediriyorum 16 aylık şuanda ona yedirirken ben kahvemi içiyorum bir yandan . Yemeyen bebeğe bile yediriyorum ben elim mi uğurlu ne bilmem herkes şaşırır 🫠
paralelevrendemutlu Azra41 ay hiç bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim heyecanla beklediğim ek gıda dönemine bakk
DrkAyz MiRRannra Biz 10.5 aylığız ve ek gıdaya başladığımızdan beri sürekli beraber yiyoruz. Normalde önüne koyardım salatayı katı yiyecekleri kendi alırdı şuan Çatalına koyuyorum ordan yiyor. Sevmezse ya da yemek istemezse zorlamıyorum ne zaman isterse o zaman veriyorum ☺️
Minnakordek MiRRannra yese çok seviyorum da bizimki hiç yemedi çok iştahsız benim için de bı kabus anı yemek saatleri çünkü yemiyor ben artık saldım yeme annecim diyorum 27 ayı bitirdik
Melekhnm Minnakordek benidr 28 aylık aynen dr öyle verin kendisi yesin diyorlar ama yemiyor iştr insan mecbur kalıyor
SMM_19 MiRRannra ben artık eline çatalı falan veriyorum kendisi yiyor yavaştan ay gerçekten ben yedireceğim zaman kriz geçiriyorum en iyisi az da olsa kendisi yiyor öyle öyle alışır hem
Azra41 paralelevrendemutlu doktor bana kızım kuckken şey demişti. Ek gıdaya gectiginuz zaman baskasi yedirsin çok sıkıntı çekersin cunki agzini acmayan bir bebeydi rota aşısı olucaktik o zaman damla damlatti agzina ağzını zorla açtı okey. Ama yutturana kadar doktorun canı çıktı 😅🤣
Asyaveannesi04 Melekhnm belki böylelikle kendisi de yer, yemek yemeyi sever 26 aylık olucak kızım asla zorlamadım aç olduğunda zaten istiyor anne çorba, anne pıyasa diye eline veriyorum örtüyü serip kendisi yiyor 18. Aydan beri
Esoz1110 MiRRannra bende yemek yedirmeyi sevmiyorum 16 aylık iştahsız birkaç lokma yedireceğim diye savaştan çıkmış gibi oluyorum