Hanimlar bebeğim 8.5 aylık doğumundan beri kan tahlili vermiyorduk sağlık ocağında ki ebesi bi bakalım değerlerine demişti bu şekilde kan verdik bugün doktora gösterdik aile hekimine PLT’si çok yüksek neden bu kadar yüksek anlayamadım dedi bu şekilde olmaması gerek dedi grip mi dedi hayir dedim yakın zamanda geçirmedi haftaya tekrar başka bi yerde kan verip göstermemizi söyledi nedir bilen var mı kafana takıldı çok kötü bisey mi😑😑