Benimde bebegım 20 gunluk acayıp sancı cekıyo emerken hatta ememiyor bile sancı cekmekten gogsum koparacakmıs gıbı cırpınıyor. Ama gaz sancısı oldugu ıcın yapıyor dogdugndan beri aynı sekilde poposunu uyarmayı bende yaptım ama doktor cok kızdı tembellik yapar hep bu sekılde kaka yapmak ister cok tehlikeli dedı