-gzmm- göbek bağı düşmüştür diye düşünüyorum ona göre yönlendirme yapacağım. Kuzum bi tane kovayı bebeğe göre ılık suyla doldur içine oturtur gibi göbeğini geçecek şekilde suyun içinde 5 dakika falan beklet al eline zeytinyağını makatına sür karnına güzelce masajını yap sonra havlu ya da bel kısmını saracak şekilde bi bez ütüle sıcak bezle güzelce hemen sar göbeğini. Tuvalete tutar gibi gezdir kucağında çok rahat ediyor bebek. En son uyuduğunda da bebeğinin yatağına sıcak su torbası koy ısınsın öyle yatırırsın hem soğuktan irkilmeden güzelce uyur. Yatağına koyunca da sıcak su torbasını bebişinin ayak altına doğru yerleştir patır patır gaz çıkarır. Bide istersen çay kaşığının ucuyla kimyon çayı ver sen de iç baya azalır gaz kakiş problemi. 10 güne kadar anne sütü alan bebeklerin kakiş yapmaması normal kabul ediliyor. Ekstradan mama da veriyormuşsun. Doyduğunu düşünüyorsan bir iki gün mama vermeden ilerlemeyi deneyebilirsin. Ama mama ihtiyacı varsa kullanırsın