arenbeyinannesi Kızlar oğlum 8 aylık ve saçları dik dik çim adam gibi ve doğunda normaldi 2 aylık olduktan sonra tamamen dikleşti ve ne yapsam düzelmiyor kestirdik yine düzelmedi sonradan düzelir mi ileri yaşlarda aynısını yaşan var mı 😂
Ozgee59 arenbeyinannesi benimkinin de dik doğduğundan beri hem de 😁 çok inatçı ve sinirli bir bebek hatta 😁
Offanne_ arenbeyinannesi Düzelmez 😂 benim oğlumun saçıda öyle. Abimin saçıda. Kötü tarafı kesiyorsun 1 hafta sonra hiç kesilmemiş gibi
Nikita arenbeyinannesi maalesef kızım böyleydi benim. Erkek gibi görünüyordu. Allahtan uzatma şansımız var bizim, şimdi uzun. Saçlarını topladığımda saçları yerçekimine meydan okuyor 🤭
lceLady arenbeyinannesi Evet 3 oglan var :) Büyüğü tam olarak öyle Ufakken derlerdide inanmazdım :) Wallahi öyle o saclar hiç inmez
arenbeyinannesi lceLady 3 lceLady 3 erkek maşallah Allah kolaylık versin 🧿☺️ niye dik olur ki saçları mesela anlamadım
arenbeyinannesi Nikita ayy evet kız olduğu için şanslısınız valla uzatınca sorun olmaz ama bizim saçları bir görseniz asla düzelmiyor ileride çok isyan edecek sanırım şekil almıyor diye 😂😂
Ozgee59 arenbeyinannesi düzelcek gibi değil ya benim hoşuma gidiyor saçları ayrıca 😂 çok uzayınca yatışmıştı biraz ben üstleri kestim hepsi aynı boy olsun diye yine dik dik duruyor😂
Offanne_ arenbeyinannesi ilk kesildiği gün alıyor yalan söylemim, sonraki günler mümkün değil. Olsun kız onunda ayrı güzelliği var.
arenbeyinannesi Offanne_ güzel evet şuan ayrı bir tatlılık katıyor ama ileride onun için sinir bozucu olacak gibi düşünüyorum 😂