busehavva Kızlar bebeğim 4 aylık olucak ve mustela bebek şampuan almayı düşünüyorum, kullanan ve beğenen varmı sizce nasl içeriği falan
Kelebek_45 busehavva biz kullanıyoruz yenidoğan olanını almıştım çok köpürmüyor bebeğim atopik ciltli değiştik şimdi stelatopia kullanıyorum mustelanın o daha güzel kremli gibi bir yapısı var biraz zor durulanıyor fakat
Abc_1010 busehavva ben kullandım bir sıkıntı olmadı ama zamanla değiştim dalin ve minoris de kullandım bunlardan da memnun kaldım
Merve201119 busehavva doğduğundan beri papatya özlü şampuanını kullanıyorum hem cildini hemde saçlarını yumuşacık yapıyor ve kızımın saçları mis gibi kokuyor
betulozdemir0403 Kızım 9 aylık mustela şampuan kullanıyoruz saçları hiç uzmanıyor şampuan dan kaynaklı olabilir mi