ilon valla canım tavuk çok lezzetliydi garantisini verebilirim daha bugün elime ulaştı hemen tavuk yaptım aşırı beğendim daha diğer tarifleri denemedim ha bide patatesi eşim yaptı güzel doğramamıştı o da çok kötü değildi fazla pişirmişti sadece eşim güzel görünüyor şu an amazonda yorumlarına bakabilirsin 🤗