Merhabalar, doğumdan sonra sütüm çok iyi geliyordu ama bebeğim erken doğdu memeyi kavrayamadı o süreçte makineyle sağıp çay kaşığıyla sütümü verdim, anne sütü sarılığı oldu mama takviyesi önerdi doktor. O süreçte yine çay kaşığıyla mama+süt verdim derken büyüdükçe çay kaşığı yetersiz geldi meme reddine yol açmayan biberonlardan aldım bi yandan emzirme çalışmalarım ve süt sağmalarım hep devam etti. Regl olduğumda sütüm epey azaldı bu sefer bebeğim memede iyice sinirlenip hiç tutmamaya başladı.
Sorum şu, makineyle sağdığında sütü 20 ml civarı gelip de uğraşarak sütünü artırabilen var mı aramızda? Herkes boşver artık uğraşma çekilmiş sütün diyor ama bebeğim daha 3 buçuk aylık 😔