azeydeymenm Kızlar 3 aylık oğlum 5 buçuk kilo var 6 7 saate acıkıyo oda 2 3 numara mama ile anne sütün çoktan bıraktı gitti emmek istemesi kesildi henüz 3 aylık başka şeylerde veremiyorum doktora götürdüm bi sorun yok diyorlar anlam vermedim
azeydeymenm 26102023 26102023 doğdu 2 gün evde kaldık sonra 1 hafta yoğun bakımda yattı biberona alıştı yoğun bakımdakiler iştahı iyi diyolardı ama pek inanmıyodum nedense neyse çıktık sütüm çok fazla vardı silikon uçla emiyodu doktora götürdüm emmede sorun yaşıyo diyo çocuk aç mamada ver dedi ama sütüm çok fazlaydı sağıp veriyodum arada mama bide ama hep iştahsız sütüm kesildi 1 aydır sadece mama ile besleniyo onada beslenmene denizlmez yani işte oldu olası iştahsız 20 gün önce doktora götürdüm atak geçiriyor dedi hep böyle dedim bi sıkıntı yok dedi anlam veremedim
azeydeymenm goktugkerem demedim sık sık kesinlikle istemiyo midesine azıcık mama girdimi saatler sürüyo çok azıkmadan da asla içmiyo