Gamzelibulut Nisaaabbk gece uykusuna geçerken verıyorum 270 ml hepsını içmiyo dıbınde bırakıyor biraz
CaninannesiCemre Nisaaabbk Bu ara mama vermiyorumm zaten nerdeyse hiç içmiyor…tok tutsun diye bazen karışım yapıyorum yatmadan önce,sonrada emerek uyuyor destekli uyuduğu için sürekli de uyanıyoruz zaten