AysegulKrgln bazı zamanlarda mecburen kullanılabilir antibiyotik. Hastalığının geçmesi için doktor kullanın dediyse bence kullanın, eczaneden dr probiyotik alın. Probiyotik ile bağırsak florasını tamir edersiniz, probiyotik ile ortalama 5 6 ay kadar kullanırsınız hiç bir şey olmaz