asude456 15 gun once 24 aylik ogluma uyuz teshisi konuldu tedaviyi uyguladim hijyene cok dikkat ediyorum herseyi yikadik utuledik kasintisi hic yok ama dokuntuleri gecmiyor hatta yeni kizarikliklar cikiyor ama iyilesmedimi uyuz gectigini nasil Anlarim
damlaa06 Nursensglk acikcasi ben anlamadim taktirdiktam 1 ay sonra kontrole gitmem lazimdi gidemedim 4. Ayda gittim ultrasonla karindan bakildi kaydigini soyledi doktor oysaki takildiginda yerindeydi
asude456 Tosbikkkk evet eltimlerden bulasti esim ve bana bulasmadi ogluma bulasti bebeklere daha cabuk bulasiyomus
bsraemre Kekik kaynatın suyunu süzün içine sirke katın yarı sirke yarı kek suyu olacak bunu fisfisli bir şişeye koyup kaşınan yerlere sürülmeli diye biliyorum siz kaşıntı yok demişsiniz ama yinede ufak bir yerde deneseniz belki faydası olur
-Kuzika- asude456 peki sizde her ihtimale karsi tedavi gördünuz mü? Dokuntuler ve kasinti bir süre daha devam ediyor. Eger yeni yeni fokuntuler ciktiysa doktorun verdigi karisimdan 1 kere daha uygulayin. Zaten 1 hafta ara ile iki kere uygulama yapmaniz lazim