Merhabalar, benim kızım 4 aylık işe başladım. 4 ay boyunca yaptığım dondurucudaki stokları birer birer kullanmaya başladık ancak sütü çıkartıp benmari usulü ısıtınca çok ağır kokuyor. Bu normal mi veya sebebi ne bilen var mı? O kadar sütüm çöp olmasın 😔