cocomelon33 minikveannesii gold olanı içeriği bakımından daha besleyici demişlerdi 10 aylıktan 2 yaşına kadar kullandık oğlum seviyordu
sevdanurikramurat Kabız olan bebekler için gold ben düz bebelac kullanıyorum kabızlık sorunu yaşamadık kısacası çok bir fark yok
minikveannesii sevdanurikramurat peki siz nereden temin ediyorsunuz mamayı mesela bebekac şok’ta da satılıyor migros’ta da satılıyor siz nereden alıyorsunuz