Kızlar selam bebeğim bugün 7 günlük oldu. Sezaryen ile doğum yaptım hem kendi ailem hem eşimin ailesi ve eşim herkes destek oluyor ama ben kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Eski hayatımı özlüyorum uykusuzluk beni çok yordu bunları düşünüp sonra kendimi suçlu hissediyorum bebeğim sanki düşündüklerimi hissediyormuş gibi geliyor sonra ağlamaya başlıyorum bunlar normal mi onu da bilmiyorum sanki bu günler hiç geçmeyecek gibi geliyor. Yanlış anlamayın bebeğim olduğu için çok mutluyum zaten çok da istemiştim onu çok seviyorum ama bu düşüncelerden de kurtulamıyorum