dilara_0 Norveckizi emzirirken doğum kontrol hapı benim bir bildiğim cezerette diye bir hap var fiyat açısından bilmiyorum. Çevremdeki eczanelerin hiç birinde yoktu her sorduğumda şuan hamileyim tekrardan 15 haftalık olduk bile oğlum da 1 yaş 2 aylık 🙈❤️
Norveckizi aysebb tsekkur ederm oneri için🩷 hergun aynı saatte tuketın hapı Ben kızıma saatlerine uymadan ıctıgım ıcın hamile kaldım
Narkozcuanne Cerazette kullanmaya başladım ben. 1 ay oldu kullanalı. Anne sütüne ve bebeğe geçmeyen tek hap diye önerdi doktorum.
dilara_0 Norveckizi ay amin çok teşekkür ederim iyiki varsınız azıcık da olsa neşem yerine geldi sebepsiz huzursuzdum nedense 🙄🤷🏻❤️
Norveckizi dilara_0 muhtemelen annelık anksiyetenız artmıştır Hormonlardan bir kısmı taban bır kısmı tavan yapıyor gebeyken Gunlük olarak hemde. Bipolar gibi bir gün cok neşeli bir gün diplerde oluyoruz bu yüzden de. Kalbinizi ferah tutun🌸
dilara_0 Norveckizi teşekkür ederim evet ilk gebeliğimde de oluyordu ama onda baya duygusaldim bunda huysuzum küserim hemen sebepsiz ama küs de kalamam en fazla 15 dk 😁