Duhamm-91 genelde 4. Ayda baslatiyolar kullandirmaya saglik ocagi . Ben hic kullanmadim doktorum 6.ayda degerlerine bakti gerek yok dedi gunde 1 tatli kasigi pekmz verebilirsn dedi suanlik kullanmana gerek yok demisti simdi 7 bucuk ayligz 9. Ayda yine bakar degerlere iyiyse kullanmayz yine sizde doktorunuza gore hareket edin suan erken ztn