Ketem e gitmiştim.Dogumdan her kadının gitmesi gerekiyormuş.Ordaki hemsire bi kadin doğuma randevu alıp görünür musun çok normal gelmedin bana dedi bende hemen baktım 1 tane randevu saati kalmış göründüm.Cikolata kisti var dedi ilaçla tedavi edeceğim çok büyük değil dedi ama sonra detaylı bir şekilde açıkladı korktum.Cikolata kisti olup geçenler var mi kayboluyor mu bilgilendirir misiniz