Kızlar hediye gelen çelik yüzüğüm var ve gerçekten çok çok güzel ama bana bı tık büyük geldi , sanırım kucultulemiyo çelik yuzukler . Beyaz altın renginde olduğu için de Gold alyansimla kombinleyip sıkıştırmaya çalıştım ama çok sırıttı . Çözüm öneriniz var mı ?