Damlanr Kızlar çok kötüyüm hep korkardım bu hastalıktan aşı zamanı deprem dönemine gelmişti o yüzden yaptıramamıştım bugün tahlilde rota olduğu çıktı ne yapmam lazım en kısa zamanda atlatmak için 😞😞😞
Ozooo Damlanr serum bağlanması gerekiyor eğer çok kötüyse bebeğiniz bol sıvı takviyesi almanız gerekiyor
Fdme Damlanr ayyy gecen Benim kiz oldu.Cocuk ölümden dondu.Cok zor bende yaptirmamistim asiyi.Keske yaptirsaydim o kadr pisman oldumki..Hastanede yatti 2 gun serum tedavisiyle toparladi sukur
mariagamze Damlanr kendinizi niye götürmediniz diye suçlamayın bazıları rota aşısı vurduğu halde yine kapıyorlar nasip demek inşallah en kısa zamanda iyileşir dua edeceğim bebeğinize ☺️
Damlanr Ozooo şuan kusma yok çok şükür dün vardı serum takıldı kusması kesildi dışkı tahlilini bugün verdim rota olduğu çıktı çok aşırı sıvı yaptı 3 kere kusmuyo çok şükür su içiyo
Damlanr fatma___ çok saolun evet ufak bi kutu verdi içinde kaşığı da vardı kakasını yapınca bunun içinde 2-3 kaşık koyun dedi yarım saatte çıktı sonuç