Ozooo butterflyy_ bizim Burda sıra zor alınıyor 15 haftadan veriyorlar mesela çünkü sıra olmuyor o sıra da 23 haftaya kadar zor geliyor inşallah bulursunuz doğum doktorunuz yönlendiriyor
Beyzaveduru Ben devlette hemşrieyim baya uğraştım kendi çalıştığım yerde de başka hastanede de çektirmedim. Özelde yaptırdım. Bir arkadaşım özellikle kadın doğum hastanesine randevu alıp gitti onu da çekmemişler