Emralpakcn Kızlar dulcosoft veriyorum kaç gündür geçmeyen kabızlık var aklınıza gelecek her şeyi yaptım zeytinyağı içirdim çorbasını sıvı veriyom bal kabağı avokado gibi şeyler veriyorum ama işe yaramıyor dişi çok kaşınıyor sizce dişten olabilir mi?
ozlem5494 Emralpakcn kayısı suyu vermeyi denediniz mi? Biz de ikinci dişi çıkarıyoruz ilkinde de ikincisinde de ishal oldu kabızlığı hiç duymadım.
Gulcan01- Emralpakcn maalesef herkes isal yapıyor diyor ama benim oğlum 10 gün ek gıda yemediği halde kabiz olmuştu aedersin kakasi poposunda ama kumlasmis ikiniyor ikiniyor çıkmıyordu banyoya girdirdim şampuanla masaj yaptım yok tüm gün kayısı suyu içirdim tanesini yedirdim ara ara akşam malesef lavman yaptık azda olsa kakasini yaptı rahatladı oğlum sonra yine ikinci diş geldi 1ay a yakın yine taşlaşmış kakalar yapti malesef yemek yemediği halde
ozlem5494 Emralpakcn elma ve armut da iyi geliyor diye biliyorum. Tabi hepsinden önce bol su içmeli. Şifa olsun inşallah kuzuya 🤲
Emralpakcn Cocukgelisimcimomy aklıma dişten başka bir şey gelmiyor inan her zaman yediği şeyler yoksa
Emralpakcn Gulcan01- kaç aylıktı oğlunuz benimki 8.ayına girdi diş etleri şiş 3 gündür afedersin keçi kakası gibi tane tane yapıyor ek gıda veriyorum her şeyi denedim yarın da mercimek çorbası yapacağım işe yarar inşallah her dişte böyle olacaksa Allah yardımcımız olsun
Gulcan01- Emralpakcn bejim oğlumda 8 aylıkken oldu böyle kum gibi dağılıyor kakasi topak topak ezilmiyor bile
Emralpakcn Gulcan01- doktorunu ararım az önce diş kabız yapmaz dedi çok enteresan doğrusu her zaman verdiğim şeyleri veriyorum halbuki