vaveyla_1 çok teşekkür ederim benimde tereddütlerim varda. Aşı sonrasında otizm benzer şeyler oluyor diyolar, çok zararlı diyen var. Bi korktum açıkcası.
Ateş vs durumunda zaten calpol dolven veririm. İnşallah fazla sıkıntı çekmeden atlatırız, zaten şuan köpek dişleri de çıkıyor