Doğum yaptım fakat kendi sancım gelmediği için doktor dışardan serumla sancıyı başlattı (suni sancı değil) bebek kanala girmediği için doğumum çok zor oldu, ve bebek oksijensiz kaldı entübe ettiler
Bikaç saat sonra entübe cihazını çıkardılar fakat 3 gün hipotermi tedavisi uygulayacaklar 3 gün boyunca emzirmeme izin vermediler, başına böyle bişey gelen var Mı acaba? Süreç kaç gün içinde bitiyor.. kızımı doğru düzgün göremedim bile 😔
Sütüm de gelmedi tam