Aselllll Damlamaras ben pek bişey yapmıyorum buzluk için ama mantı yapabılırım bıraz yufka ve makarna kesıyoruz
Asyaveannesi04 Damlamaras Çalışan anne olduğum için sürekli yaptığım şeyler zaten toplu köfte yapıp koyuyorum yazdan fasülye, bezelye koymuştum, nohut haşlayıp poşetleyip koyuyorum