Pamukprenses_12 oğlumun alerjisi yok aşırı emer. Ek gıdaya 5.ayda geçtik. Ama 4 ten 5e geçerken 400 gr 5 ten 6 ya geçerken 200 gr almıştı. Ve ben 2 öğün veriyordum birisi muhallebiydi. Şuan 7 ay 7 günlük. 6. Aydan 6 ay 15 güne kadar 70 gr aldı. 3 öğün yiyordu kahvaltı, öğle ve gece muhallebisi. 15.günde mama ekledi ve 4 öğün yaptı doktor. Mama günde 3 60 cc verdi. Mamayı sadece 1 hafta boyunca 1 kere 30cc zor içirdim. Ama öğünleri doyurucu olarak değiştirdim. Doktor zaten beslenme listesi verdi. Bu seferde 7.ayda 150 gr aldı 😅 7. ayda gittik az kilo aldı ya kan testi ve genetik test yapıldı kansız çıktı. İlaç değiştirildi. Şuan beslenme şekli sabah kahvaltıda avakadolu İrmikle, yumurta sarısı, peynir yoğurt hurma özü ve Ruşeym i karıştırıyorum bazen muz da ekliyorum. Sonra uyuyor uyanınca yoğurt veriyorum. Öğlene kıymalı sebze çorbası yapıyorum. İçine bakliyat stıuoyım karbonhidrat açısından. Akşam a ds veriyorum. Geceye de muhallebi