Benim bebeğim iki buçuk aylık, onda da aynı şekilde var. Doktora sordum kontrol etti. Büyümediği sürece sıkıntı yok kendi kaybolur demişti. Bir de siz dokundukça kayar gibi oluyorsa sıkıntı yok, sabitse eğer sıkıntı olabilir diye okumuştum sanki burda birinden. Yine kontrolde gösterin ama aksatmayın.