Sul_Zek_Es kendini kaşıyor ☹️ normal bir kaşıntı değil. 5 aylık olduğundan beri resmen her zıbınını çıkardığımda, her duşta, her alt açmamda göbeğini ve sırtını, hatta büyüdükçe esmesini kanatana kadar kaşıyor. Tırnakları kısa olsa bile kızartıyor, cildi hassas olduğu için yara oluyor. Ne kremler, nemlendiriciler denedim ama kuruluktan falan değil. Vücudunda da her şey çok normal. Tamamen huy yani. Şu an 16.5 aylık. 2 haftadır falan artık yapma, hadi puf puf yapalım kaşımayalım diyorum. Bir tık daha azaldı gibi ama şu an bile boynu yara. Ne zaman tam anlamıyla anlayacak da bırakacak bilmiyorum 🤷🏻♀️