Kızımın sabah ateşi 37.8 de falan di ılık duş falan aldırdım bı düşüyor gibi oluyor tekrar yükseliyor genel durumu keyfi iyi durumda 38.1 i gorunce saat 5 gibi calpol verdim ama düşmemiş ateşi tekrar aynı .. oğlundan dolven var evde 7 ay 10 günlük bebek kullanabilir mi acaba . Yardımcı olursanız sevinirim