3 aydır meme reddıyle savaşıyorum cocugumla . Zorla da olsa veriyordum yorucu oluyordu ama bı sekılde kandırarak alabıldıgı kadar emzırmek ıcın göbeğim çatlıyordu. Ama son bır kac gundur asla asla emmıyor ve eskı yontemlerımın hıcbırıne kanmıyor . Sütüm dün sabah kalktığımda o kadar azdı kı . Cunku ara ara sagıp kontrol edıyorum ben . Ikı göğsüm de toplamada 30 cc cıktı cok uzgunum bır anda bu sevıyeye dusmesıne. Halıyle dundenberi mama verıyorum . Sutumu artırabılmek için su ıcıp hurma yıyorum ama degısmedı pek bırsey. Bu emzırme danısmanlarının sut artırma yontemlerı neler var mı boyle danısmanların yontemlerını bılen ☹️