[silindi] malesef vermiyorlar.. 6 aya kadar kullanılan ilaçlar bebeğin bağışıklık sistemini çökertiyormuş.. o yüzden vermiyorlar bizde bir hafta çok fenaydık öksürükte vardı bizde ama doktor olmaz dedi. İki doktora götürdüm ikiside vermedi.. bol bol emzir ağlamasını bekleme boş kalınca ver ağzına emsin devamlı çünkü hastalığı atmasına çok faydası oluyor.. biz öyle atlattık.. memeyle yatıp kalkıyırduk hastalık süresinde