Kızlar meraba ben yeni doğum yaptım yani 1 aylık olduk daha doğrusu sezeryanla doğum yaptım malum sütüm geç indi mama kullandım ilk başta hiip kullandım sonra değiştirdim sma kullanıyorum ve aşırı derece gaz yaptı yani kakasını çok ıkınarak ve zor yapıyor bana önereceğiniz en iyi mama hangisi acaba yardımcı olursanız sevinirim