Merhaba anneler, oğlum 28 aylık ve bu aralar herşeyi ağlayarak yaptırıyor ağlasın sabredelim ağlayarak birşeyleri yaptirmaya alismasin diye bekliyoruz ama 1 saat 2 saat duraksiz ağlayıp bağırıyor çok çaresiz hissediyorum hem kendini harap ediyor hem ben anne olarak cozum bulamıyorum. Bir sorunum daha var dışarı çıktığımızda örneğin bir cafeye gitsek asla ne masada ne mama sandalyesine oturmuyor etrafı gezmek istiyor alıp başını gidiyor sınırlari biturlu ben anlatamıyorum sanırım çok problem yaşıyoruz sizlerde durum nasıl?