Öncelikle sakin ol bundan kaç ay önce bu bela başımda vardı sanki herkes alacak ben almayacak gibiydim psikolojiye bağladım 3 hakkımda aynı yerde kaldım rampa kabusum tabi sonra iyice video izledim hatamı anladım ve hepsini yazdım evde oyuncak arabalarla park yaptım sinyalleri asla unutma ve parkları tek seferde yapıyordum gelde rampa birde ilk hepsini yaptım rampaya geldiğim gibi çıkmadım komisyon in dedi sanki kaynar su başıma döküldü ikincide direk rampada başladı aynı hüsran 3 gene hüsran 4 iyice odaklandim Melisa çayı içtim hatta sakinleştirici hap var kullanan çok var ben hamile olduğum için sağlık ocağı vermdi bende vay icip öyle çıktım çok şükür bitti bu kabus bir sürü param gitti ya