ilknurtalasgul Bebeğim ne zaman emmek isterse o zaman emziriyorum genelde 1 saatte 1 yada 2 saatte 1 oluyor
Yasemin000 Benim ki bazen 1 saatte bir bazen 2 saatte bir ben de diyordum acaba 6 aylık bir benek için Aralık kısa mı diye ama aranıyor bende emziriyorum🤷♀️
Seydameva kivirzik gündüz uyuduğunda 4 saat falan yatardı emmezdi ama uyanınca yine aynıydı gece 2 saate bir 4 saate bir gecesine bağlı uyanırdı 🥰 şu an 1 yaşında tabi 🙈
Besteee kivirzik 5 saati bulabilir artık dedi doktorum ama yavas yavas uzatıcam ben arayı o yğzden senin uzun değil zaten bebeğin aç olsa tepki verir
ilknurtalasgul kivirzik valla uyku sistemi diye bi şey yok ortada bazı zamanlar düzenli uyuyor bazı zamanlar hiç uyumuyor 😁
kivirzik Besteee ben de acaba arayı çok mu uzatıyorum diye korktum. Dediğiniz gibi aç olsa tepki verir bebeğim gayet mutlu 😊 bir de uyku eğitimi verdiğim için uyku ve beslenme benim için düzenli olmak zorunda
Drysmsn Hicbir zaman saat tutarak wmzirmedim ne kadar isterse o kadar zaten belli ediyor emmek istediğini