1Elisaninannesi Selam anneler nasılsınız? Bebeğim 17 aylık bu gece itibarıyla artık gece sütü kesicem inşallah .nasıl yapmalıyım acaba? ,siz nasıl kestiniz ? Uyumadan önce emzirsem sonra sabaha kadar vermemelımıyım ? Tecrübeli anneler yazın 🫠
Sopsogukbaklava 1Elisaninannesi karnı yok olsa da uyumadan önce içiyo . Sabaha doğru bi kere içiyo . Uyanınca da 20 30 cc olsa bile istiyo bizimki biberon alışkanlığı 🤷🏻♀️