dilaraden madem ailesine bu kadar düşkün, evlenmeseymiş. Her şeyin bi ayarı bardır ya. Allah yardımcınız olsun. Gerçekten yaşadıklarınız zor şeyler. Hakkınızda en güzeli, en hayırlısı için dua edin. Bu da sizin imtihanınız demek ki… imkan varsa yalnız büyütün bebeğinizi. 😢