mbs4416
Benim bebeğim de öyle çok dalmadan yerine koyduğum da gözlerini açıyor. Bende desteksiz uyusun istiyorum alışkanlık haline gelirse diye korkuyorum hep kendi uyusun istemişimdir. Biliyorum küçük bana ihtiyacı var başım gözüm üstüne 7 24 emse yine dert etmem ama bebeğim desteksiz uyusa çok daha mutlu olurdum umarım geçici durumdur