deniizfm kilo aldırmıyor diye düşünmemelisin çocuğun sağlıksız kilo almasının hiçbir anlamı yok. Ki benim ikizlerim var prematüre hastaneden 2 kgyle taburcu oldular her ay 1 kg civarı kilo aldılar yani normal bi çocuk gibi ki bu bizim için hayal bile edemediğimiz bir şeydi çok şükür her şey yolunda gitti. Yani demem o ki kilo aldırmayan bi mama olsa benimkiler zayıf kalırdı. Hipp kullandım ilk ay o sonradan kusma yaptı diye bebelaca geçtim iyi ki de geçmişim dedim gaz kusma reflü de baya azalma olmuştı