Alya1 canım benim doğumdan sonra kanamam durmadi karnımın içinde pihtilasmaya başlamış doğumdan 1 saat sonra tekrar ameliyat oldum. Rahmim toparlanamamis kanamam kontrol altına alinmasa bı daha ameliyat olucaktim rahmimi alacaklardı. Korkutmak istemem ama mutlaka ultrasonla baktır aşırı miktarda mi geliyor benim lohusa kanamam daha yeni bitti doktor 3.aya kadar gelebilir normal demişti